- Νέα Παιδεία
- Σχολεία
- Εκπαίδευση
- Δράσεις
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
- Microsoft Teams
- Εγγραφές
- Επικοινωνία
Οι μαθητές προετοιμάζονται για τον εργασιακό χώρο καλλιεργώντας τις κοινωνικές δεξιότητες που απαιτούνται για να αποτελεί κάποιος ενεργό μέλος μιας ομάδας όπως σεβασμός, συνεργασία, ενεργητική ακρόαση, έλεγχος συναισθημάτων, ευελιξία, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων κλπ.
Αγαπητοί μας φίλοι και φίλες,
Μαζί ανακαλύπτουμε τα μυστικά ενός παιχνιδιού, που χρειάζεται υπομονή, φαντασία, συγκέντρωση και ικανότητα να προλαβαίνεις πάντα τη κίνηση του αντιπάλου σου!
Μήπως μαντέψατε για ποιο παιχνίδι μιλάμε;
Πολύ σωστά!
Πρόκειται για το γνωστό σ όλους μας παιχνίδι, το σκάκι!
Βασιλιάς, βασίλισσα, αξιωματικός, άλογο . . . . είναι μερικοί από τους πρωταγωνιστές αυτού του παιχνιδιού.
Αν θέλεις λοιπόν να γίνεις και εσύ ένας από αυτούς, έλα μαζί μας στο μαγικό κόσμο της σκακιέρας!
Σε περιμένουμε με ανυπομονησία στον όμιλο του παραμυθιού. Εκείνη την ώρα διαβάζουμε παραμύθια, γράφουμε, εικονογραφούμε το δικό μας παραμύθι και το παρουσιάζουμε και επί σκηνής.
Απλά υλικά και πλούσια φαντασία μπορούν να δώσουν χρώμα και ξεχωριστή χαρά στη σχολική καθημερινή μας ζωή.
Η επιθυμία για δημιουργία και η προσπάθεια να ομορφύνουμε το σχολείο μας αλλά και τον προσωπικό μας χώρο είναι το σύνθημά μας.
΄Εχουμε ανάγκη όλους τους μικρούς καλλιτέχνες.
Γι’ αυτό… χειροτεχνίτες και δημιουργοί ελάτε να εργαστούμε με οδηγό τη φαντασία μας!
Πρωταρχικός μας στόχος και βασική επιδίωξη η διασκέδαση των παιδιών μέσα από τη γνώση της ελληνικής – και όχι μόνο – κουζίνας.
Μαθαίνουμε για την προέλευση διάφορων φαγητών και τις αλλαγές τους στο πέρασμα των χρόνων “παίζουμε” με τις γεύσεις και με την αμέριστη βοήθεια των μικρών μας “σεφ” παρασκευάζουμε νόστιμα φαγητά και γλυκά.
Οι περισσότεροι ενήλικες έχουν κάποια μορφή επαγγελματικής απασχόλησης και, σε μερικές οικογένειες, εργάζονται και οι δυο γονείς ώστε να εξασφαλίζουν τ’ αναγκαία για να ζήσουν.
Μέσα από τον όμιλο αυτό περιγράφουμε τόσο τις δουλειές των γονέων μας όσο και τις δουλειές άλλων ανθρώπων για να καταλάβουμε πόσες διαφορετικές επαγγελματικές ασχολίες υπάρχουν σε μια κοινωνία.
Έτσι, δεν πρέπει να διαχωρίζουμε τα επαγγέλματα σε ανώτερα και κατώτερα, αφού όλα είναι απαραίτητα.
Ένας όμιλος για όσους αγαπούν τα ψυχαγωγικά μαθηματικά προβλήματα (σπαζοκεφαλιές, γρίφους, προβλήματα λογικής, παιχνίδια, κατασκευές μοντέλων κ.ά.)
Γι’ αυτούς που θέλουν να διασκεδάσουν και παράλληλα να δοκιμάσουν αλλά και να αναπτύξουν κι άλλο τις νοητικές τους ικανότητες.
Μέσα από μια σειρά από πρωτότυπες και δημιουργικές “δοκιμασίες” με κλιμακωτή δυσκολία, τα μαθηματικά γίνονται πιο προσιτά κατανοητά και χρήσιμα στους μικρούς μας φίλους, οι οποίοι χωρισμένοι σε ομάδες προσπαθούν να ξεπεράσουν το εμπόδιο κάθε “δοκιμασίας” και να βρεθούν στο “ανώτερο επίπεδο” αυτό που θα τους χαρίσει τον τίτλο του “Μικρού Πυθαγόρα”.
Στον όμιλό μας προσπαθούμε να γνωρίσουμε τις προσωπικότητες της πολιτικής, της τέχνης, της επιστήμης που σημάδεψαν με τους λόγους και τα έργα τους τον πλανήτη μας τον 20ο αιώνα.
Μαθαίνουμε για τις πρώτες κινητήριες μηχανές, αλλά και για τις πιο περίεργες εφευρέσεις.
Σεισμοί, εκρήξεις ηφαιστείων, περιβαλλοντολογικά ατυχήματα και βιομηχανικές καταστροφές που συγκλόνισαν την ανθρωπότητα ζωντανεύουν μπροστά στα μάτια μας με τη βοήθεια των πολυμέσων που διαθέτει το σχολείο μας.
Στεκόμαστε στα σημαντικότερα γεγονότα που χάραξαν την πορεία της χώρας μας μέχρι σήμερα.
Ετοιμαστείτε για ένα φανταστικό multimedia ταξίδι.
Το θεατρικό παιχνίδι είναι ένα μέσο ψυχαγωγίας, ενεργοποίησης, απελευθέρωσης της φαντασίας, ευαισθητοποίησης και καλλιέργειας της ψυχοκινητικής έκφρασης του παιδιού. Το παιδί μέσα από το θεατρικό παιχνίδι ανακαλύπτει παίζοντας μόνο του ένα ρόλο, διαλέγοντας έτσι έμμεσα ένα τρόπο επικοινωνίας και έκφρασης, διαλέγοντας έναν τρόπο “ερμηνείας” περισσότερο από διαίσθηση παρά γιατί κάποιος ενήλικας του δίδαξε τι και πώς και γιατί να τον παίζει.
Είναι παιχνίδι επικοινωνίας, γνωριμίας με την ομάδα, γνωριμίας με το σώμα μας και με τα συναισθήματά μας, γνωριμίας με τη φωνή μας, διασκέδασης και αυθορμητισμού. Κάποιες από τις δραστηριότητες που περιλαμβάνει είναι οι εξής:
Ο κύριος με το σκούφο
Ένας κύριος με σκούφο εμφανίζεται στα παιδιά γιατί έμαθε πως είναι λυπημένα και κουρασμένα. Με λόγια και κινήσεις προσπαθεί αν τα κάνει χαρούμενα και να τα ξεκουράσει, δίνοντας στο καθένα διαφορετικές εντολές και οδηγίες. Τα παιδιά “αντιδρούν” με το να μην υπακούουν στις εντολές του. Δεν αλλάζουν διάθεση. Αν, όμως, κάποιο παιδί γελάσει, τότε παίρνει τη θέση του κυρίου με το σκούφο και το παιχνίδι συνεχίζεται.
Μιλώ με τα χέρια σου
Δυο παίχτες στέκονται ο ένας ακριβώς πίσω από τον άλλο. Ο πρώτος διηγείται μια ιστορία. Ο δεύτερος κρυμμένος πίσω του τού “δανείζει” τα χέρια και μιμείται τις χειρονομίες αυτού που μιλάει.
Το παράθυρο
Τα παιδιά παίζουν με τρία πλαίσια που ονομάζονται “παράθυρα”. Κάθε φορά που θα προβάλλουν, όμως, το πρόσωπό τους σ’ ένα από τα τρία ανοίγματα θα πρέπει να δείχνουν και ένα “διαφορετικό πρόσωπο”, μια “διαφορετική μάσκα”, έκφραση και αίσθηση.
και πολλά άλλα . . .
΄Εχετε ίσως ακούσει πολλές φορές την φράση “όσο αξίζει μια φωτογραφία δεν αξίζουν χίλιες λέξεις”. Πίσω από αυτή τη φράση ίσως κρύβεται και ο ορισμός, ο κανόνας της φωτογραφικής τέχνης. Πίσω από το κλικ της μηχανής και τη λήψη της στιγμής φανερώνεται αυθόρμητα ένα κομμάτι της ευαίσθητης ψυχής του ανθρώπου.
Εικόνες από τον κόσμο της φύσης, το ζωικό και το φυσικό βασίλειο, εικόνες από την καθημερινή ζωή, εικόνες από ανθρώπινες στιγμές μας, έκφραση των συναισθημάτων, η χαρά και η λύπη, το χαμόγελο και το δάκρυ, είναι αδύνατο να κρυφτούν από το δαιμόνιο φακό. Το ξαφνικό και απρόσμενο κλικ παγιδεύει, σ’ ένα δευτερόλεπτο, τη στιγμή, μέσα στο αρνητικό ενός φιλμ.
Ο τρόπος που βγάζουμε φωτογραφία, πώς εμφανίζονται, τα θέματα των φωτογραφιών και ότι κρύβεται πίσω από το κλικ της φωτογραφικής μηχανής και τα αστραφτερά φώτα των φλας, μέχρι να καταλήξει η φωτογραφία στο οικογενειακό ή προσωπικό άλμπουμ, όλα αυτά τα μαθαίνουμε στον όμιλο της φωτογραφίας.