loader image
logo-ekpaideutiria-nea-paideia

Ψηφιακό Σχολείο

e-Digital SCHOOL

Το σχολείο του Μέλλοντος

Στα Εκπαιδευτήρια «Νέα Παιδεία» δημιουργήσαμε ένα “ΝέοΣχολείο, το «Σχολείο του Μέλλοντος», το σχολείο του 21ου αιώνα, που είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του Μέλλοντος.

Η ενίσχυση της κριτικής σκέψης του μαθητή, η καλλιέργεια της δημιουργικής και συνθετικής του ικανότητας, η ανάπτυξη δεξιοτήτων, αποτελούν κυρίαρχους στόχους για την εκπαίδευση του μέλλοντος.

Μετατρέψαμε το Σχολείο μας σε σχολείο καινοτομίας, βιωματικής και συνεργατικής μάθησης, κριτικής σκέψης, δημιουργικής χρήσης και αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών.

Το Σχολείο μας διαθέτει τα πιο σύγχρονα και τελειότερα εκπαιδευτικά και εποπτικά μέσα, υψηλό τεχνολογικό εξοπλισμό στις αίθουσες διδασκαλίας του, ενώ, παράλληλα, δίνει μεγάλη έμφαση στην αξιοποίηση τεχνολογικών εργαλείων, υπολογιστικών προγραμμάτων και υπηρεσιών για την προετοιμασία και διαχείριση του εκπαιδευτικού έργου και την τεχνολογική εκπαίδευση των μαθητών μας.

Edu 1:1

Το Σχολείο μας, εμπλουτίζεται διαρκώς με σύγχρονες μεθόδους βασισμένες στα τελευταία μοντέλα της Τεχνολογίας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των μαθητών.

Σύγχρονα εργαστήρια και εξειδικευμένοι δάσκαλοι εισάγουν τους μαθητές στις νέες τεχνολογίες και επιστήμες. Από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, οι μαθητές μας εξοικειώνονται με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Κύριος στόχος του τμήματος πληροφορικής είναι η καλύτερη εξοικείωση των μαθητών με τους Η/Υ και την ψηφιακή εκπαίδευση, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και η παράλληλη ανάπτυξη της ανάγκης για διαφύλαξη των προσωπικών τους δεδομένων και της προσοχής τους στον ψηφιακό κόσμο που συνεχώς μεταβάλλεται.

Επειδή το μάθημα της Πληροφορικής παίζει σημαντικό ρόλο στη γνωστική ανάπτυξη των μαθητών κατά τη διαδικασία της μάθησης, εφαρμόζουμε το εκπαιδευτικό μοντέλο Edu 1:1 δηλαδή ένας υπολογιστής ανά μαθητή.

Κάθε μαθητής, διαθέτει και αξιοποιεί το δικό του Ηλεκτρονικό Υπολογιστή με αποτέλεσμα η εκπαιδευτική διαδικασία και η σχέση με το δάσκαλο να αλλάζουν ποιοτικά.

Ο ατομικός υπολογιστής είναι ένα σημαντικό εργαλείο για κάθε μαθητή όπου μπορεί να δει όλες τις εσωτερικές εκδόσεις και τα βιβλία του σχολείου, τα εκπαιδευτικά βοηθήματα των ξένων γλωσσών, τη διδακτική υλη των εκπαιδευτικών για το μάθημά τους, εκπαιδευτικά λογισμικά και παιχνίδια, λεξικά, ψηφιακά τετράδια κ.α.

Το εκπαιδευτικό μοντέλο Edu 1:1 συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη των τεχνικών δεξιοτήτων των μαθητών, στη χρήση λογισμικών, μέσων επικοινωνίας και του διαδικτύου.

Digi-Class

Το Σχολείο μας διαθέτει δύο ψηφιακές τάξεις (Digi-Class) όπου οι μαθητές κάνουν μάθημα δουλεύοντας από ατομικούς υπολογιστές και laptops με καινοτόμο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό σε όλα τα μαθήματα.

Ρομποτική

Η Εκπαιδευτική Ρομποτική είναι ένα νέο σχετικά εργαλείο διδακτικής προσέγγισης μαθημάτων που σχετίζεται με τις επιστήμες, την πληροφορική, τη μηχανική, τη τέχνη κ.λπ., και συνδυάζει στοιχεία ανάπτυξης λογισμικού, τεχνητής νοημοσύνης, μηχανολογίας, μελέτης της ανθρώπινης συμπεριφοράς κ.λπ.

Τα παιδιά όταν σχεδιάζουν, κατασκευάζουν και προγραμματίζουν ρομπότ έχουν την ευκαιρία να μάθουν παίζοντας και να αναπτύξουν ποικίλες δεξιότητες

Βασική επιδίωξη του μαθήματος της Ρομποτικής είναι η εξοικείωση των μαθητών με την επιστήμη και την τεχνολογία με βιωματικό τρόπο, μέσα από την κατασκευή και τον προγραμματισμό ηλεκτρονικών και ρομποτικών κατασκευών με Lego Mindstorms.

Η Ρομποτική αποσκοπεί:

Ο σχεδιασμός της ύλης και των projects γίνεται από παιδαγωγούς και μηχανικούς ρομποτικής.

Το υλικό αποτελείται από δομικά στοιχεία/τμήματα εξοπλισμού, καθώς και το σχετικό λογισμικό, που επιτρέπουν την κατασκευή και τον προγραμματισμό, διαμορφώνοντας ένα ολοκληρωμένο project. Παράλληλα, παρέχεται και υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό για εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Δίνουμε στους μαθητές μας τα απαραίτητα εφόδια για να κατανοήσουν τις τεχνολογίες του σήμερα και να γίνουν οι πρωτοπόροι του μέλλοντος.

Λογοτεχνία

Η Λογοτεχνία στο σχολείο μας δεν αποτελεί μόνο ένα μάθημα του σχολικού προγράμματος αλλά αντιμετωπίζεται ως δημιουργική τέχνη και αισθητική διαδικασία που αποβλέπει στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών/-τριών μας. Ως μάθημα προσεγγίζεται κριτικά με στόχο την ανάπτυξη της αναγνωστικής επάρκειας των μαθητών/-τριών μέσα από τη διαλογικότητα και την ερμηνευτική ανταπόκριση στα λογοτεχνικά κείμενα. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές και μαθήτριές μας βιώνουν τη λογοτεχνία ως πηγή αισθητικών εμπειριών και διανοητικών συγκινήσεων, με αποτέλεσμα να αντεπεξέρχονται με επιτυχία στις προκλήσεις του μαθήματος. Ταυτόχρονα, αναγνωρίζουν τη δραστική αξία της στη ζωή τους και παρακινούνται να μετέχουν σε πλήθος δημιουργικές δραστηριότητες, όπως είναι η ανάγνωση λογοτεχνικών έργων στο πλαίσιο της σχολικής φιλαναγνωσίας και να λαμβάνουν με μεγάλη προθυμία και θαυμαστή ενεργητικότητα σε καλλιτεχνικά δρώμενα.

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ποίησης (21η Μαρτίου) το σχολείο μας προσκαλεί σημαντικούς ποιητές, όπως τον Αντώνη Φωστιέρη, τη Μαρία Λαϊνά, τον Γιώργο Χουλιάρα, τον Πάνο Κυπαρίσση, τον Αλέξη Μάινα κ.ά., με τους οποίους οι μαθητές/-τριες συνομιλούν για θέματα ποίησης και ποιητικής, διαβάζουν ποιήματά τους ή και δικά τους εμπνευσμένα από τους προσκεκλημένους ποιητές, και υλοποιούν πολλές ευφάνταστες δράσεις, όπως ποιητικούς διαγωνισμούς και δραματοποιήσεις ποιημάτων.

Πολλοί μαθητές και μαθήτριές μας συμμετέχουν σε μαθητικούς διαγωνισμούς ποίησης και διηγήματος που διοργανώνουν ποικίλοι φορείς. Συγκεκριμένα, η μαθήτριά του Λυκείου μας Πάτρα Σκαμπέλα (Β΄ Λυκείου) έλαβε το 3ο βραβείο για το ποίημά της «Φουρτουνιασμένη θάλασσα» και η Αφροδίτη Βαμιεδάκη (Α΄ Λυκείου) έλαβε το 3ο βραβείο για το διήγημά της «Αναμονή» στον 2ο μαθητικό διαγωνισμό ποίησης και διηγήματος που διοργάνωσε η Γ΄ Διεύθυνση Β/θμιας Εκπ/σης Αθήνας σε συνεργασία με τον Οικολογικό Πολιτιστικό Σύλλογο Χαϊδαρίου «ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ» για το σχολικό έτος 2015-2016. Έπαινο για τη συμμετοχή τους έλαβαν όλοι οι μαθητές μας που συμμετείχαν στον διαγωνισμό.

Η μαθήτρια του Γυμνασίου μας Χρύσα Κοντογεώργου (Γ’ Γυμνασίου) διακρίθηκε στον 4ο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης – Διηγήματος – Ψηφιακής Αφήγησης που διοργάνωσε η Γ΄ Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπαίδευσης Αθήνας και ο σύλλογος «ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ» για το σχολικό έτος 2017 – 2018 αποσπώντας το 2ο βραβείο στην κατηγορία Διήγημα για το Γυμνάσιο με το διήγημα «Φως στο σκοτάδι».

Ο μαθητής του Λυκείου μας Δημήτρης Γαλάτης (Β΄ Λυκείου) διακρίθηκε στον 5ο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης και Διηγήματος με θέμα «Νιώθω, Συλλογίζομαι, Εκφράζομαι για τις ανθρώπινες σχέσεις» που διοργάνωσε η Γ΄ Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπαίδευσης Αθήνας και ο σύλλογος «ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ» για το σχολικό έτος 2019-2019 αποσπώντας το 3ο Βραβείο στην Κατηγορία Ποίηση για το Λύκειο.

Μαθητές και μαθήτριές μας συμμετέχουν στον Διαγωνισμό Ερμηνευτικής Ανάγνωσης που διοργανώνουν τα Κολλέγια Αθηνών & Ψυχικού μεταξύ μαθητών/-τριών Λυκείων. Το 2017 η μαθήτρια της Γ΄ Λυκείου Έλενα Θάνου έλαβε τιμητική διάκριση στον διαγωνισμό ερμηνευτικής ανάγνωσης με θέμα Ἡ ποίηση του Διονύσιου Σολωμού» και το 2021 η μαθήτρια της Α΄ Λυκείου Ανθή Μάσσια έλαβε το 1ο Βραβείο στον διαγωνισμό που ήταν αφιερωμένος στην ποίηση της Κικής Δημουλά.

Στο Γυμνάσιό μας λειτουργεί η λογοτεχνική ομάδα «Εφηβικές πένες», η οποία αποτελεί συνέχεια της Λογοτεχνικής ομάδας «Μικρά Μολύβια» του Δημοτικού μας. Τα παιδιά μας με προσπάθεια, επιμονή, δημιουργική φαντασία, κέφι και έμπνευση, με τη βοήθεια και το μεράκι των Δασκάλων τους έγιναν συγγραφείς. Έτσι, τα βιβλία τους, πρωτότυπα σε ιδέες και ιστορίες, εκδόθηκαν από γνωστούς εκδοτικούς οίκους, δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές/-τριές μας να ανακαλύψουν τη Λογοτεχνία και τις πολύπλευρες τεχνικές συγγραφής βιβλίων. Συγκεκριμένα, το 2018 εξέδωσαν το βιβλίο «Εις την Πόλιν» (Εκδόσεις Γρηγόρη), ένα πρωτότυπο ιστορικό μυθιστόρημα, εμπνευσμένο από τις τελευταίες ημέρες της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, και το 2021 μια συλλογή ιστορικών διηγημάτων εμπνευσμένη από το Βυζάντιο με τίτλο «Ιστορίες από τη Βασιλεύουσα», 10+1 αληθινές ιστορίες για τη ζωή σπουδαίων ανδρών και γυναικών στα χρόνια του Βυζαντίου που με την προσωπικότητα, το θάρρος και την εξυπνάδα τους κατάφεραν να ξεχωρίσουν, να φωτίσουν τα σκοτάδια του ευρωπαϊκού μεσαίωνα μεταφέροντας τη λάμψη του ελληνικού πολιτισμού στην Ευρώπη ή στη Ρωσία.

Παράλληλα, με την καθοδήγηση των καθηγητριών τους, οι μαθητές και μαθήτριές μας να λαμβάνουν μέρος με μεγάλη προθυμία και θαυμαστή ενεργητικότητα σε καλλιτεχνικά δρώμενα και σε θεατρικές παραστάσεις στις οποίες δραματοποιούνται σημαντικά έργα της παγκόσμιας λογοτεχνίας για να παρουσιαστούν σε ποικίλες εκδηλώσεις του σχολείου μας.

Coding

Το Coding είναι ο προγραμματισμός για παιδιά. Μέσα από μοναδικές δραστηριότητες και εβδομαδιαίες προκλήσεις, τα παιδιά εισάγονται σταδιακά στον κόσμο του προγραμματισμού και των υπολογιστών, ενώ παράλληλα αποκτούν εφόδια απαραίτητα για το μέλλον

Το Coding αναδεικνύεται στην εποχή της πληροφορικής ως μια από τις σημαντικότερες δεξιότητες και θεωρείται από πολλούς η «ξένη γλώσσα του μέλλοντος».

Στα Εκπαιδευτήρια «Νέα Παιδεία» ανταποκρινόμαστε στην ανάγκη αυτή και βοηθάμε τους μαθητές μας να ξεκινήσουν την εξερεύνηση τους στον κόσμο των υπολογιστών και του προγραμματισμού.

Μαθαίνουμε στους μαθητές μας να εξερευνούν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού με διασκεδαστικό και βιωματικό τρόπο. 

Τα παιδιά εξασκούν τη λογική, τη δημιουργικότητα, την αλγοριθμική και την αναλυτική τους σκέψη, μαθαίνουν πως να αντιμετωπίζουν και να επιλύουν προγραμματιστικά προβλήματα, κατανοούν την αξία και τη σπουδαιότητα του coding και λαμβάνουν την απαραίτητη εμπειρία για να εισέλθουν δυναμικά στον κόσμο των υπολογιστών.

Με το Coding:

Η εξοικείωση με τον ΠρογραμματισμόCoding διευρύνει τις δυνατότητες και δεξιότητες των μαθητών και τους προσφέρει εφόδια και εργαλεία που τους χρησιμεύουν σε πολλαπλούς τομείς της μάθησης και της ευρύτερης αντίληψης.

STEM

Ο όρος STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) αφορά στη διδακτική προσέγγιση που αξιοποιεί τους 4 κλάδους που περιλαμβάνει το ακρωνύμιο, «Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά», και δίνει έμφαση στην ανακαλυπτική μέθοδο της γνώσης, στις ερευνητικές και διαθεματικές εργασίες και δραστηριότητες.

Σκοπός της εκπαίδευσης STEM είναι να συνδέσει τη μάθηση (θεωρητική γνώση) με την πραγματικότητα (πρακτική εφαρμογή), ώστε να φέρει τους μαθητές πιο κοντά στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας.

H διδασκαλία με τη μεθοδολογία STEM βοηθά τους μαθητές να κατασκευάζουν, να παρατηρούν, να καταγράφουν, να συμπεραίνουν και να ανακαλύπτουν την ίδια τη γνώση.

Με τον τρόπο αυτό ο μαθητής:

BlogPaideia

Τα Εκπαιδευτήρια «Νέα Παιδεία» δημιούργησαν ένα ιστότοπο, το BlogPaideia, ακολουθώντας ένα πρωτοπόρο και σύγχρονο τρόπο, όπου οι μαθητές μπορούν να εκφράζουν δημιουργικά και ελεύθερα τη γνώμη τους, να ανταλλάσουν απόψεις, να μοιράζονται τα ενδιαφέροντά τους, να μπορούν να κρίνουν τον κόσμο γύρω τους και να επικοινωνούν για όλες τις δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στο σχολικό περιβάλλον.

Το BlogPaideia είναι ένα διασκεδαστικό, ειδησεογραφικό και ταυτόχρονα εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό ιστολόγιο – blog ποικίλης ύλης.

Μέσα από το παιχνίδι και τη συνεργασία τα παιδιά μαθαίνουν πώς να ανεβάζουν άρθρα, εικόνες, βίντεο κ.α., γράφουν για τον κόσμο γύρω τους και είναι υπεύθυνα για κάποιες στήλες -«κατηγορίες», όπως τα αθλητικά, οι εκδηλώσεις, ο πολιτισμός, οι τέχνες και τα γράμματα, η μουσική, τα μαθήματά τους, οι εκδρομές, τα ανέκδοτα, ο κινηματογράφος, τα βιβλία, τα πειράματα, η ρομποτική, το περιβάλλον, τα παιχνίδια, τη ζωγραφική κ.ά.

Το ιστολόγιο BlogPaideia περιέχει ημερολόγιο, καταχωρήσεις, άρθρα, εικόνες, χώρο σχολίων, ενδιαφέρουσες διευθύνσεις ιστοσελίδων κ.ά.

Το κάθε παιδί μπορεί να ανεβάσει ένα άρθρο με κείμενο, φωτογραφίες, βίντεο κλπ. ή ένα σχόλιο και να αισθανθούν συντάκτες – δημοσιογράφοι.

Στο Blog μπορούν να γράψουν άρθρα και σχόλια μόνο τα μέλη του, δηλαδή οι μαθητές και οι δάσκαλοι.

Με αυτό τον τρόπο προάγεται η συλλογική εργασία μεταξύ των μαθητών μας, η ομαδικότητα και η συνεργασία.

Μicrosoft Teams

Τα Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία στηρίζοντας και επενδύοντας στο ανεξάντλητο ταξίδι της γνώσης και της εκπαίδευσης μέσω διαδικτύου, δημιουργήσαμε την πλατφόρμα EnterSchool μέσω του Microsoft Teams.

Οι μεγάλες δυνατότητες της ψηφιακής μας πλατφόρμας «EnterSchool» του Δημοτικού μας, αξιοποιούνται καθημερινά στο μέγιστο βαθμό.

Το Enterschool, η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Δημοτικού Σχολείου της «Νέας Παιδείας», διαθέτει ένα αξιόλογο εκπαιδευτικό λογισμικό με πολύ μεγάλες δυνατότητες και προοπτικές αξιοποίησής του.

Το υλικό του Enterschool, εκτός από τον εξαιρετικά ποιοτικό διδακτικό του χαρακτήρα, είναι διαδραστικό και αποτελείται από δραστηριότητες διαβαθμισμένης δυσκολίας, ώστε να ανταποκρίνεται στις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών του Σχολείου μας.

Τα εύχρηστα εργαλεία των EnterSchool καθώς και όλων των εκπαιδευτικών εργαλείων που προσφέρει η Microsoft (Teams) χρησιμοποιούνται προγραμματισμένα, είτε με την ενσωμάτωση μαγνητοσκοπημένου και υποστηρικτικού υλικού, είτε με την άμεση επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς μας, αξιοποιώντας την υπηρεσία της τηλεδιάσκεψης (teleconference).

Σε αυτή την περίπτωση η διδασκαλία προσομοιάζει με την τυπική διδασκαλία, καθώς η αμφίδρομη επικοινωνία εκπαιδευτή-εκπαιδευομένου υλοποιείται σε «πραγματικό χρόνο».
Όλοι μας οι μαθητές μας από την Α’ Δημοτικού έως και τη Γ’ Λυκείου έχουν πρόσβαση στα μαθήματά τους με ένα κλικ από το σπίτι τους!

Artsteps-Eικονική Πραγματικότητα

Το Artsteps είναι ένα λογισμικό δημιουργίας τρισδιάστατων κόσμων και κόσμων εικονικής πραγματικότητας, το οποίο σε συνδυασμό με τις μάσκες εικονικής πραγματικότητας VR του σχολείου μας δίνει στους μαθητές μας τη δυνατότητα να δημιουργήσουν και στη συνέχεια να περιηγηθούν σε υπέροχους εικονικούς κόσμους και να μάθουν να χειρίζονται τα εργαλεία του μέλλοντος. Σημειώνουμε πως τα Εκπαιδευτήρια μας είναι το πρώτο σχολείο στην Ελλάδα το οποίο γίνεται επίσημος συνεργάτης με την εταιρεία που παρέχει το λογισμικό Artsteps.

Κατά την υλοποίηση του μουσείου με την ομάδα του Ομίλου AI ακολουθήσαμε τα παρακάτω βήματα: Αναζητήσαμε στο διαδίκτυο φωτογραφίες και πληροφορίες των μέσων επικοινωνίας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα και δημιουργήσαμε παρουσιάσεις στο Power point. Συλλέξαμε φωτογραφίες και πληροφορίες για τους επιστήμονες και τους εφευρέτες που δημιούργησαν αυτά τα μέσα επικοινωνίας. Συλλέξαμε έργα τέχνης με θέμα τα μέσα επικοινωνίας. Δημιουργήσαμε με εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης πίνακες ζωγραφικής σχετικές με τα μέσα επικοινωνίας και τις ενσωματώσαμε σε βίντεο κλιπ. Κατασκευάσαμε προβολέα ολογραμμάτων και με τη βοήθεια αυτού κατασκευάσαμε ολογράμματα με μέσα επικοινωνίας. Δημιουργήσαμε στη γλώσσα προγραμματισμού Python 2 παιχνίδια γνώσεων με ερωτήσεις σχετικές με τα μέσα επικοινωνίας. Προσθέσαμε γνωστά τραγούδια ελληνικά και ξένα τα οποία έχουν θέμα τα μέσα επικοινωνίας. Βρήκαμε ποιήματα μεγάλων ποιητών τα οποία αναφέρονται στην επικοινωνία. Χρησιμοποιήσαμε εφαρμογές οι οποίες μετατρέπουν τα σήματα μορς, το δυαδικό σύστημα και τα ιερογλυφικά σε κείμενο. Δημιουργήσαμε δικά μας βίντεο με τη χρήση green screen με θέμα την εξέλιξη των μέσων επικοινωνίας και ένα βίντεο προβληματισμού. Κατασκευάσαμε κινούμενο σχέδιο με την εξέλιξη των μέσων επικοινωνίας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Κατασκευάσαμε στον τρισδιάστατο εκτυπωτή του σχολείου μας τα παρακάτω μέσα επικοινωνίας: Φρυκτωρίες, Πυρσεία, Υδραυλικό τηλέγραφο, Συσκευή σημάτων Μορς και τηλέφωνο κερί το οποίο συνδέεται με κινητό τηλέφωνο και λειτουργεί και καταγράψαμε τη λειτουργία αυτών των συσκευών σε βίντεο.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ-ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ CHATBOTS

Τα Chatbots είναι εφαρμογές που εκτελούν συγκεκριμένες λειτουργίες, μιμούμενα όσο το δυνατόν καλύτερα τον ανθρώπινο γραπτό και προφορικό λόγο. Στα Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία οι μαθητές μας εκπαιδεύονται στη δημιουργία και χρήση αυτής της τεχνολογίας. Αυτή η δραστηριότητα είναι σημαντική για πολλούς λόγους. Καταρχάς, δίνει στους μαθητές μας τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με την τεχνολογία και τον τρόπο λειτουργίας των chatbot, τα οποία έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της ψηφιακής κοινωνίας. Επιπλέον, αναπτύσσει την ικανότητά τους να σκέφτονται δημιουργικά και να επιλύουν προβλήματα, καθώς η δημιουργία ενός chatbot απαιτεί λογική σκέψη και ανάλυση. Επιπλέον, η διαδικασία αυτή μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο οι τεχνολογικές εφαρμογές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των ανθρώπων στην καθημερινή τους ζωή.

Παρουσίαση του ψηφιακού μουσείου Χημείας στο Πανελλήνιο συνέδριο Χημικών

Το εργαστηρίο Τεχνητής Νοημοσύνης των Εκπαιδευτηρίων μας παρουσίασε  στο  Πανελλήνιο συνέδριο της Ένωσης Χημικών ένα ψηφιακό μουσείο αφιερωμένο στους μεγάλους Χημικούς και τα χημικά στοιχεία.Το μουσείο έχει φτιαχτεί σχεδόν εξ ολοκλήρου με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και περιέχει πρωτότυπα κείμενα και εικόνες, εικονικούς ξεναγούς, chatbots και βίντεο φτιαγμένα με green screen.Τα Εκπαιδευτήρια  “Νέα Παιδεία”  ήταν  το μοναδικό σχολείο που  συμμετείχε στο συνέδριο και οι συζητήσεις με τους υπεύθυνους, οι οποίοι ενθουσιάστηκαν με αυτά που κάνουμε, δείχνουν ότι θα υπάρξει και συνέχεια!! Πολλά Μπράβο σε αυτή την υπέροχη ομάδα των πραγματικά χαρισματικών παιδιών!