loader image

Εκδρομή Δ΄Δημοτικού στη Δημητσάνα

Οι ανάγκες για μπαρούτι κατά τη διάρκεια της Ελληνικής Επανάστασης καλύπτονταν κατά αποκλειστικότητα από τους μπαρουτόμυλους της Δημητσάνας. Ο Κολοκοτρώνης μάλιστα έλεγε «Μπαρούτι είχαμε, έκαμνε η Δημητσάνα». Αυτές και άλλες πολύ ενδιαφέρουσες…ανακαλύψεις έκαναν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ Δημοτικού κατά τη διάρκεια της ημερήσιας τους εκδρομής στη Δημητσάνα Αρκαδίας που συνδυάστηκε με επίσκεψη […]