loader image
logo-ekpaideutiria-nea-paideia

Λύκειο

Δέκα Λόγοι για να επιλέξετε το Λύκειο των Εκπαιδευτηρίων “ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ”

  • Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

    Για τους καθηγητές μας

    Οι καθηγητές μας στέκονται κοντά στο μαθητή και μοιράζονται την αγωνία του. Οι καθηγητές εκτός από τη μελέτη, βοηθούν κάθε μαθητή να φανερώσει τον καλύτερο εαυτό του.

  • Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

    Για τα ομοιογενή μας τμήματα

    Τμήματα ολιγομελή που εγγυώνται το καλύτερο περιβάλλον μάθησης και εξατομικεύουν το μάθημα για κάθε μαθητή χωριστά. Τμήματα που με την ομοιογένειά τους κάνουν το μάθημα ακόμη πιο αποτελεσματικό και ενθαρρύνουν την άμιλλα ανάμεσα στους μαθητές μας.

  • Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

    Για το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα

    Ένα πρόγραμμα που καταρτίζεται για κάθε κλάδο απ΄όλους τους διδάσκοντες. Έτσι, συνθέτει την πείρα όλων και διαμορφώνει με τον πιο ολοκληρωμένο τρόπο την προετοιμασία των μαθητών μας.

  • Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

    Για τα βιβλία των καθηγητών μας

    Βιβλία που τα διαβάζουν καθηγητές και μαθητές σε όλη την Ελλάδα. Εσείς έχετε το προνόμιο να βρίσκεστε κοντά στους ίδιους συγγραφείς: τους καθηγητές μας.

  • Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

    Για τις σημειώσεις μας

    Τα βιβλία μένουν. Οι σημειώσεις αλλάζουν. Οι σημειώσεις μας είναι τα μικρά μας έξυπνα βιβλία. Γράφονται από ομάδα καθηγητών και προσαρμόζονται κάθε φορά στις άμεσες ανάγκες των μαθητών μας και τις απαιτήσεις των εξετάσεων.

  • Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

    Για τα οργανωμένα διαγωνίσματά μας

    Αυτά διεξάγονται σε συνθήκες πανελλαδικών εξετάσεων. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να μεθοδεύσετε τις επαναλήψεις σας σε κάθε ενότητα και να διαμορφώσετε μια πραγματική εικόνα για την προσπάθειά σας.

  • Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

    Για το πρόγραμμά μας

    Πρόγραμμα που καθιστά το μάθημα πιο σφιχτό, περιεκτικό και ουσιαστικό. Με αρκετές φροντιστηριακές ώρες, ώστε να μην υπάρχει ανάγκη για κανένα μαθητή να χρειάζεται εξωσχολική βοήθεια.

  • Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

    Για το εκπαιδευτικό μας περιβάλλον

    Στα εκπαιδευτήρια ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ φοιτούν μαθητές από ολόκληρη τη Δυτική Αττική και τον Πειραιά. Νέοι με διαφορετική ο καθένας αφετηρία, αλλά με κοινό στόχο να πετύχουν.

  • Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

    Για τις σύγχρονες εγκαταστάσεις μας

    σε ειδυλλιακό, καταπράσινο περιβάλλον με αθλητικές εγκαταστάσεις, βιβλιοθήκες, σύγχρονα εργαστήρια, μεγάλους χώρους, πολλές αίθουσες, έχουμε όλες τις προϋποθέσεις για να πετύχουμε τους σκοπούς μας.

  • Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

    Για τους συνεργάτες μας

    Τα εκπαιδευτήρια προχώρησαν σε συνεργασία με καταξιωμένους επιστήμονες από τον Πανεπιστημιακό και Φροντιστηριακό χώρο....Από Φροντιστήρια ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ: Σινάνης Αναστάσιος (Φυσικός – Συγγραφέας)
    Φραντζής Χρήστος (Μαθηματικός – Συγγραφέας)
    Βάρναλης Νίκος (Μαθηματικός – Συγγραφέας)

    Επίσης:
    Πασσάς Ιωάννης (Φιλόλογος – Συγγραφέας)
    Πετίνη Ελευθερία(Φιλόλογος – Συγγραφέας)
    Παπαγεωργίου Κωνσταντίνα (Φιλόλογος– Συγγραφέας)

    Όλοι είναι συγγραφείς επιστημονικών βιβλίων καταξιωμένοι στο χώρο της εκπαίδευσης.

  • Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

    Για τους συνεργάτες μας

    Τα εκπαιδευτήρια προχώρησαν σε συνεργασία με καταξιωμένους επιστήμονες από τον Πανεπιστημιακό και Φροντιστηριακό χώρο, συγγραφείς επιστημονικών βιβλίων καταξιωμένοι στο χώρο της εκπαίδευσης.

Πρόγραμμα Σπουδών

Έχουμε επιλέξει μια άριστη ομάδα Εκπ/κών, οι οποίοι γνωρίζουν καλά το αντικείμενό τους (πολύ καλοί επιστήμονες, άριστοι φροντιστές), οι οποίοι συμβάλλουν καθοριστικά στην επιτυχία των μαθητών μας.
Έχουμε καθιερώσει ημερήσια δίωρη φροντιστηριακή ζώνη σε βασικά μαθήματα Κατεύθυνσης και Γενικής Παιδείας. Στο πλαίσιο αυτό, εντάσσεται και η ανάθεση ωρών φροντιστηριακής διδασκαλίας, σε καταξιωμένους, στον τομέα τους, εξωτερικούς συνεργάτες-εκπαιδευτικούς, με πλούσια συγγραφική δράση και πολυετή φροντιστηριακή εμπειρία, οι οποίοι διδάσκουν σε μεγάλα κεντρικά φροντιστήρια της Αθήνας.
Έχουμε αυξήσει τις ώρες διδασκαλίας όλων των μαθημάτων κατά 10 ώρες εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις.
Προβαίνουμε στο διαχωρισμό των μαθητών σε Κατευθύνσεις, ήδη από την Α΄ τάξη, ύστερα από διενέργεια ειδικών διαγνωστικών τεστ, διεξοδική συζήτηση γονέων και μαθητών, με την ψυχολόγο-σύμβουλο των Εκπαιδευτηρίων μας και τον Διευθυντή του Λυκείου, με σκοπό τον αντικειμενικότερο προσδιορισμό των κλίσεων, των ικανοτήτων, των δεξιοτήτων και των ενδιαφερόντων των μαθητών. Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνεται σωστός επαγγελματικός προσανατολισμός και αποφεύγεται χάσιμο πολύτιμου χρόνου, λόγω αλλαγής κατεύθυνσης σπουδών.
Στη φροντιστηριακή ζώνη τα παιδιά μας χωρίζονται σε μικρά τμήματα των 5-9 μαθητών και διδάσκονται τα μαθήματα της κατεύθυνσης, που έχουν επιλέξει. Έτσι, με τα μικρά τμήματα πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Πραγματοποιούμε τρίωρα διαγωνίσματα εξομοίωσης σε μαθήματα που εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο εκτός ωρών διδασκαλίας, για εξοικείωση των μαθητών με τον τρόπο διενέργειας των πανελλαδικών εξετάσεων και αξιολόγηση της πραγματικής εικόνας κάθε μαθητή.

Η αξιολόγηση των μαθητών επιτυγχάνεται με:

♦ Τον καθορισμό γνωστικών τομέων και το συντονισμό τους από αντίστοιχους συμβούλους εκπαίδευσης.

♦ Τη δεκαπενθήμερη αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών και τη λήψη των αναγκαίων μέτρων για τη βελτίωσή της, όποτε αυτό κριθεί απαραίτητο.

♦ Τα τρίωρα Διαγωνίσματα Εξομοίωσης.

Έχουμε καθιερώσει τη θερινή προετοιμασία, μετά τη λήξη των προαγωγικών εξετάσεων Μαΐου- Ιουνίου , διάρκειας πέντε εβδομάδων.

Εάν είναι αναγκαίο, π.χ. λόγω μειωμένης απόδοσης ενός μαθητή, μετά από συζήτηση με τους διδάσκοντες και σε συνεργασία με το γονέα, ο μαθητής μπορεί να μπει στην ομάδα της ενισχυτικής διδασκαλίας, η οποία γίνεται μετά το πέρας των μαθημάτων.

Επίσης, σε εξαιρετικές περιπτώσεις και για ειδικούς λόγους ( ασθένεια, ειδικές δυσκολίες, κλπ.) μπορεί να γίνει εξατομικευμένη διδασκαλία σε μαθητές για την κάλυψη κάποιων κενών, που πιθανόν να έχουν δημιουργηθεί.

Ξένες Γλώσσες

Τα παιδιά μας με το εφαρμοζόμενο πρόγραμμα διδασκαλίας,τα φροντιστηριακά τμήματα(ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών) και τις αυξημένες ώρες διδασκαλίας(Σάββατα), στο διάστημα των σπουδών τους αποκτούν όλα τους τα πτυχία,σε όλες τις γλώσσες,στο χώρο του σχολείου,χωρίς κάποια άλλη βοήθεια. Στις θερινές διακοπές οργανώνουμε groups μαθητών μας, τα οποία στέλνουμε σε ειδικά κολλέγια της Αγγλίας, της Γαλλίας και της Ιταλίας για εξάσκηση στη γλώσσα.

Καθημερινά διδάσκεται η Αγγλική γλώσσα και η Γαλλική ή Γερμανική (κατ’ επιλογή), από έμπειρους καθηγητές ξένων γλωσσών. Οι καθηγητές ξένων γλωσσών, η πλούσια βιβλιοθήκη, το γλωσσικό εργαστήρι με τα οπτικοακουστικά ηλεκτρονικά μηχανήματα (Audio-visual), μας παρέχουν τη δυνατότητα για μέγιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων μας.

Τα παιδιά μας με το εφαρμοζόμενο πρόγραμμα διδασκαλίας,τα φροντιστηριακά τμήματα(ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών) και τις αυξημένες ώρες διδασκαλίας(Σάββατα), στο διάστημα των σπουδών τους αποκτούν όλα τους τα πτυχία,σε όλες τις γλώσσες,στο χώρο του σχολείου,χωρίς κάποια άλλη βοήθεια.Στις θερινές διακοπές οργανώνουμε groups μαθητών μας, τα οποία στέλνουμε σε ειδικά κολλέγια της Αγγλίας και της Γαλλίας για εξάσκηση στη γλώσσα.

Τα εκπαιδευτήριά μας από το έτος 2009 εισάγουν τη διδασκαλία της Ιταλικής και Ισπανικής γλώσσας  από την Γ΄δημοτικού.

Επιστημονικές Δραστηριότητες

Το σχολείο μας παρακολουθεί και στηρίζει τις δραστηριότητες των επιστημονικών σωματείων,όπως είναι η Μαθηματική Εταιρεία, η Ένωση Ελλήνων Φυσικών και η Ένωση Χημικών. Αρκετοί καθηγητές μας συμμετέχουν και δραστηριοποιούνται σε εκδηλώσεις των συλλόγων αυτών, ενώ πολλοί μαθητές μας έχουν διακριθεί στους διαγωνισμούς που συμμετέχουν.

Λογοτεχνία και σχολική ζωή

Η Λογοτεχνία στο σχολείο μας δεν αποτελεί μόνο ένα μάθημα του σχολικού προγράμματος αλλά αντιμετωπίζεται ως δημιουργική τέχνη και αισθητική διαδικασία που αποβλέπει στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών/-τριών μας. Ως μάθημα προσεγγίζεται κριτικά με στόχο την ανάπτυξη της αναγνωστικής επάρκειας των μαθητών/-τριών μέσα από τη διαλογικότητα και την ερμηνευτική ανταπόκριση στα λογοτεχνικά κείμενα. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές και μαθήτριές μας βιώνουν τη λογοτεχνία ως πηγή αισθητικών εμπειριών και διανοητικών συγκινήσεων, με αποτέλεσμα να αντεπεξέρχονται με επιτυχία στις προκλήσεις του μαθήματος. Ταυτόχρονα, αναγνωρίζουν τη δραστική αξία της στη ζωή τους και παρακινούνται να μετέχουν σε πλήθος δημιουργικές δραστηριότητες, όπως είναι η ανάγνωση λογοτεχνικών έργων στο πλαίσιο της σχολικής φιλαναγνωσίας και να λαμβάνουν με μεγάλη προθυμία και θαυμαστή ενεργητικότητα σε καλλιτεχνικά δρώμενα.

Συγκεκριμένα:
το σχολείο μας προσκαλεί σημαντικούς ποιητές, όπως τον Αντώνη Φωστιέρη, τη Μαρία Λαϊνά, τον Γιώργο Χουλιάρα, τον Πάνο Κυπαρίσση, τον Αλέξη Μάινα κ.ά., με τους οποίους οι μαθητές/-τριες συνομιλούν για θέματα ποίησης και ποιητικής, διαβάζουν ποιήματά τους ή και δικά τους εμπνευσμένα από τους προσκεκλημένους ποιητές, και υλοποιούν πολλές ευφάνταστες δράσεις, όπως ποιητικούς διαγωνισμούς και δραματοποιήσεις ποιημάτων.

Πολλοί μαθητές και μαθήτριές μας συμμετέχουν σε μαθητικούς διαγωνισμούς ποίησης και διηγήματος που διοργανώνουν ποικίλοι φορείς. Συγκεκριμένα, η μαθήτριά του Λυκείου μας Πάτρα Σκαμπέλα (Β΄ Λυκείου) έλαβε το 3ο βραβείο για το ποίημά της «Φουρτουνιασμένη θάλασσα» και η Αφροδίτη Βαμιεδάκη (Α΄ Λυκείου) έλαβε το 3ο βραβείο για το διήγημά της «Αναμονή» στον 2ο μαθητικό διαγωνισμό ποίησης και διηγήματος που διοργάνωσε η Γ΄ Διεύθυνση Β/θμιας Εκπ/σης Αθήνας σε συνεργασία με τον Οικολογικό Πολιτιστικό Σύλλογο Χαϊδαρίου «ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ» για το σχολικό έτος 2015-2016. Έπαινο για τη συμμετοχή τους έλαβαν όλοι οι μαθητές μας που συμμετείχαν στον διαγωνισμό.

Η μαθήτρια του Γυμνασίου μας Χρύσα Κοντογεώργου (Γ’ Γυμνασίου) διακρίθηκε στον 4ο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης – Διηγήματος – Ψηφιακής Αφήγησης που διοργάνωσε η Γ΄ Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπαίδευσης Αθήνας και ο σύλλογος «ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ» για το σχολικό έτος 2017 – 2018 αποσπώντας το 2ο βραβείο στην κατηγορία Διήγημα για το Γυμνάσιο με το διήγημα «Φως στο σκοτάδι».

Ο μαθητής του Λυκείου μας Δημήτρης Γαλάτης (Β΄ Λυκείου) διακρίθηκε στον 5ο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης και Διηγήματος με θέμα «Νιώθω, Συλλογίζομαι, Εκφράζομαι για τις ανθρώπινες σχέσεις» που διοργάνωσε η Γ΄ Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπαίδευσης Αθήνας και ο σύλλογος «ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ» για το σχολικό έτος 2019-2019 αποσπώντας το 3ο Βραβείο στην Κατηγορία Ποίηση για το Λύκειο.
Μαθητές και μαθήτριές μας συμμετέχουν στον Διαγωνισμό Ερμηνευτικής Ανάγνωσης που διοργανώνουν τα Κολλέγια Αθηνών & Ψυχικού μεταξύ μαθητών/-τριών Λυκείων. Το 2017 η μαθήτρια της Γ΄ Λυκείου Έλενα Θάνου έλαβε τιμητική διάκριση στον διαγωνισμό ερμηνευτικής ανάγνωσης με θέμα Ἡ ποίηση του Διονύσιου Σολωμού» και το 2021 η μαθήτρια της Α΄ Λυκείου Ανθή Μάσσια έλαβε το 1ο Βραβείο στον διαγωνισμό που ήταν αφιερωμένος στην ποίηση της Κικής Δημουλά.
Στο Γυμνάσιό μας λειτουργεί η λογοτεχνική ομάδα «Εφηβικές πένες», η οποία αποτελεί συνέχεια της Λογοτεχνικής ομάδας «Μικρά Μολύβια» του Δημοτικού μας. Τα παιδιά μας με προσπάθεια, επιμονή, δημιουργική φαντασία, κέφι και έμπνευση, με τη βοήθεια και το μεράκι των Δασκάλων τους έγιναν συγγραφείς. Έτσι, τα βιβλία τους, πρωτότυπα σε ιδέες και ιστορίες, εκδόθηκαν από γνωστούς εκδοτικούς οίκους, δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές/-τριές μας να ανακαλύψουν τη Λογοτεχνία και τις πολύπλευρες τεχνικές συγγραφής βιβλίων. Συγκεκριμένα, το 2018 εξέδωσαν το βιβλίο «Εις την Πόλιν» (Εκδόσεις Γρηγόρη), ένα πρωτότυπο ιστορικό μυθιστόρημα, εμπνευσμένο από τις τελευταίες ημέρες της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, και το 2021 μια συλλογή ιστορικών διηγημάτων εμπνευσμένη από το Βυζάντιο με τίτλο «Ιστορίες από τη Βασιλεύουσα», 10+1 αληθινές ιστορίες για τη ζωή σπουδαίων ανδρών και γυναικών στα χρόνια του Βυζαντίου που με την προσωπικότητα, το θάρρος και την εξυπνάδα τους κατάφεραν να ξεχωρίσουν, να φωτίσουν τα σκοτάδια του ευρωπαϊκού μεσαίωνα μεταφέροντας τη λάμψη του ελληνικού πολιτισμού στην Ευρώπη ή στη Ρωσία.
Παράλληλα, με την καθοδήγηση των καθηγητριών τους, οι μαθητές και μαθήτριές μας να λαμβάνουν μέρος με μεγάλη προθυμία και θαυμαστή ενεργητικότητα σε καλλιτεχνικά δρώμενα και σε θεατρικές παραστάσεις στις οποίες δραματοποιούνται σημαντικά έργα της παγκόσμιας λογοτεχνίας για να παρουσιαστούν σε ποικίλες εκδηλώσεις του σχολείου μας.

Θερινά Προγράμματα

Φροντιστηριακή Ζώνη

Μετά το τέλος των μαθημάτων και των απολυτηρίων εξετάσεων της περιόδου Μαΐου – Ιουνίου οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου παρακολουθούν ένα 15μερο πρόγραμμα προετοιμασίας για τη φοίτησή τους στην Α΄ Λυκείου. Οι μαθητές της Α΄ Λυκείου παρακολουθούν ένα πρόγραμμα 4 εβδομάδων, ενώ οι μαθητές της Β΄ προς Γ΄ Λυκείου πρόγραμμα 5 εβδομάδων, προετοιμασίας Πανελλαδικών εξετάσεων.Στα φροντιστηριακά αυτά μαθήματα οι μαθητές χωρίζονται σε ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα.

Science Camp

Κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου λειτουργούν βιωματικά εργαστήρια με θεματικές από την εκπαιδευτική ρομποτική, το 3d printing, τη φυσική, τα μαθηματικά, τη μηχανική, την τεχνολογία, την τέχνη και το διάστημα με απώτερο σκοπό να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες του 21ου αιώνα.

Summer Camp στην Αγγλία

Τα Summer Courses είναι εκπαιδευτικά προγράμματα με ελάχιστη διάρκεια 1 εβδομάδα, και όπως δείχνει το όνομά τους πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Απευθύνονται σε μικρούς μαθητές, ηλικίας 5-17 ετών. Αυτά τα καλοκαιρινά προγράμματα λοιπόν είναι ο ιδανικός συνδυασμός εκπαίδευσης, με μαθήματα γλώσσας και αθλητισμού αλλά και με ψυχαγωγικές δραστηριότητες. Τα summer camps σε Κολλέγια και Πανεπιστήμια της Μεγάλης Βρετανίας πέρα από τον εκπαιδευτικό τους χαρακτήρα προσφέρουν στους μαθητές μια πολιτιστική αλλά και ταξιδιωτική εμπειρία. Τα καλοκαιρινά εκπαιδευτικά προγράμματα στο σύνολό τους προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο διαμονής, διατροφής, μαθημάτων, σπορ, εκδρομών και διασκέδασης. Ο πλέον αποτελεσματικός αλλά και συναρπαστικός τρόπος να μάθει ένα παιδί την ξένη γλώσσα της επιλογής του στη χώρα όπου τη μιλούν!

Αποτελέσματα Πανελλαδικών Εξετάσεων

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας για τις σημαντικές τους προσπάθειες και τις υψηλές επιδόσεις τους στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις. Ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στο μαθητή μας Ζαρκάδα Γεώργιο ο οποίος παρά τις δύσκολες συνθήκες της φετινής χρονιάς και τις πρωτόγνωρες απαιτήσεις του νέου εξεταστικού συστήματος (2020) σημείωσε την εντυπωσιακή βαθμολογία των 19.300 μορίων ,2oς σε Πανελλήνιο επίπεδο στην κατεύθυνση Οικονομίας και Πληροφορικής και 1ος στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών(τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας). Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές το ταξίδι στη γνώση να είναι αδιάκοπο.

Απαντήσεις Θεμάτων Πανελλαδικών Εξετάσεων 2021

Οι απαντήσεις των θεμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων δημοσιεύονται στο εκπαιδευτικό site alfavita.gr

 

Studies Abroad

Τα Εκπαιδευτήρια ‘Νέα Παιδεία΄ ανταποκρινόμενα στις απαιτήσεις της εποχής μας, με δέσμευση την πρωτοπορία στην εκπαίδευση, από το έτος  2017-2018  προσφέρουν  προετοιμασία σε μαθητές , για σπουδές στο εξωτερικό παράλληλα με το εσωτερικό, διευρύνοντας έτσι τις επιλογές τους.

Χωρίς την παρακολούθηση προγράμματος International Baccalaureate (IB) κατακτούν θέσεις και υποτροφίες σε κορυφαία πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου (Αγγλία, Σκωτία, Ουαλία, Β. Ιρλανδία) και της Βορείου Αμερικής (Η.Π.Α και Καναδά).

Η νέα αυτή πρωτοβουλία έχει στόχο να καλύψει τις ανάγκες όσων μαθητών αποφασίζουν να ξεκινήσουν την πορεία τους ως ακαδημαϊκοί πολίτες σε κάποιο -εγνωσμένου κύρους- Πανεπιστήμιο του εξωτερικού.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

  • Κέντρο συμβουλευτικής.
  • Τμήματα προετοιμασίας (SAT, TOEFL, IELTS) για την εισαγωγή σε πανεπιστήμια Αμερικής και Ευρώπης.